Workshopok

Miért workshop?

Mi értünk a designhoz, de nem vagyunk az iparágatok szakértői. Sokat fogunk beszélgetni veletek, hogy alaposan megismerjük a sajátosságokat, a célokat és a saját feladatunkat. Hozzátesszük mi is a szakmai tudásunkat, így csapatmunkával visszük végig a projektet. Workshopok formájában dolgozunk, az ott készült anyagokat szintetizáljuk, és felhasználjuk a branded újrapozícionálása, vagy az új brand felépítése során.

A workshopokon a legfontosabb döntéshozóitok jelenléte kulcsfontosságú.

A velünk való munkából nem csak kiváló vizuális és kommunikációs megoldásokat vihetsz el, de stratégiai előnyöket szerezhetsz. Építsük együtt a branded..

Mi az a Brand Sprint Workshop?

A zwoelfnél hiszünk a stratégia erejében. A Google Brand Sprint továbbfejlesztett verzióját használjuk a brandstratégia kidolgozásához szükséges összes információ összegyűjtésére.

Vízió: 20 éves ütemterv

Ennek a gyakorlatnak az a célja, hogy legyen egy ütemterve arra vonatkozóan, hogy mit szeretne elérni, és világos jövőképe legyen, amely irányítja Önt, és szilárd alapja az üzleti stratégiának.

Misszió: Kezd a miérttel!

MIT csinálsz? HOGYAN csinálod ? (Miben vagy más? Mi az értékajánlatod? Mik a USP-k), és MIÉRT számít a világnak a céged létezése? Miért érdekelne bárkit is a branded? Ezekre a kérdésekre válaszolunk együtt!

Brand értékajánlat:

A gyakorlat végére készen áll a vállalati értékek listája, amelyek a célközönséged érzelmi igényeit tükrözik, és a vállalaton belül is hitelesek. Ezeket az értékeket priorizáljuk, és megkeressük, melyik a legfontosabb.

Ismerd meg a célközönséged!

Kulcsfontosságú, hogy tisztában legyünk azzal, hogy ki az elsődleges közönségünk, milyen ügyfelekkel akarunk foglalkozni (ideális ügyfélprofil), és kik azok, akiknél látni kell az intő jeleket (rossz ügyfélprofil).

Versenytárs elemzés:

Megvizsgáljuk a piaci szereplőket, azonosítjuk az üzeneteiket és vizuális jellemzőiket, hogy a mi bradnünk különbözni tudjon tőlük.

Brand személyiség:

A 12 archetípus Ez a Brand Sprint legszórakoztatóbb része: annyi inputot gyűjtünk össze, amennyit csak tudunk arról, hogyan képzeled el a branded, hogy azonosítani tudjuk a brand személyiségét és a mögöttes személyiségjegyeket.

Moodboard:

Közösen lefektetjük a branded vizuális alapjait. Vázlatos irányelveket mutatunk színekre, formákra, képekre és tipográfiára vonatkozóan. A látványelemek személyes és üzleti igények alapján alakítjuk.

Próbáld ki, mielőtt belekezdünk:

Last updated