Brandstratégia

Márka önismeret.
Egy vállalat belső értékeit és céljait ugyan olyan fontos ismerni, mint a sajátunkét. Hogy ezt hogyan közvetítsük a világ felé azt számos eszköz és módszer használatával kibonthatjuk. Kidolgozott biztos alapokból építkező módszerinkkel segítséget nyújtunk abban, hogy ezt megfelelően tudd kommunikálni ügyfeleid felé.
Szolgáltatások
Digitális brand audit
Valami nem az igazi, de nem tudod, hogy mi ment félre? Ha nem tudod, hol tartasz, nehéz építkezni. A digitális brand audit a márkád, website-od, terméked szakmai elemzése a zwoelf szakértelmével. Ígényed alapján különböző mélységben megvizsgáljuk és kiértékeljük a branded jelenlétét megjelenés, kommunikáció, brand stratégia, vagy egyszerű digitális best practice-k alapján használhatósági vagy technológiai oldalról.
Hogy csináljuk?
Brand review: Áttekintjük a branded vagy terméked már meglévő anyagait. Megvizsgáljuk a vizuális és kommunikációs világát. Kiértékeljük. Az audit eredményét prezentáljuk. Átadás: .FIG file formátumban / felhőben elérhető Figma linken.
Website review: A meglévői weboldalad elemzése használhatósági és technológiai szempontból. Elemzésünk során best practiceket és jól ismert eszközöket használunk (google page speed insights, builtwith lookup, internet archive, stb...) javaslatokat teszünk módosításokra, javításokra. Az audit eredményét prezentáljuk. Átadás: .FIG file formátumban / felhőben elérhető Figma linken.
SEO Review: A meglébő weboldaadl meta adatainak, OG képeinek, felépítésének átnézése, elemzése, javaslattétel az esetleges változtatatásokra, javításokra. Az audit eredményét prezentáljuk. Átadás: .FIG file formátumban / felhőben elérhető Figma linken.
Brandstratégia
A branded stratégiai vonalvezetője.
A zwoelfnél hiszünk a stratégia erejében. Egy vállalat belső értékeit és céljait ugyan olyan fontos ismerni, mint a sajátunkkét. Hogy ezt hogyan közvetítsük a világ felé számos eszköz áll rendelkezésünkre. Kidolgozott biztos alapokból építkező módszerinkkel segítséget nyújtunk abban, hogy ezt megfelelően tudd kommunikálni ügyfeleid felé. A Google Brand Sprint továbbfejlesztett verzióját használjuk a brand stratégia kidolgozásához szükséges összes információ összegyűjtésére.
Hogy csináljuk?
Brand Sprint Workshop: Az új branded stratégiájának meghatározása a zwoelf útmutatásával. Misszió, célközönség, értékajánlat, brandszemélyiség meghatározása, versenytárs körkép vizsgálata. A projekt méretétől függően 1 vagy 2 workshopot tartunk, az elhangzottakat szintetizáljuk. A workshopról opcionálisan felvételt készítünk. Az eredményeket prezetnáljuk. Egy workshop általában 4 óra hosszú, és a legfontosabb döntéshozók jelenlétére számítunk. Átadás: A workshop során készült jegyzetek és egyéb anyagok digitális .PDF / .FIG file formátumban.
Moodboard Workshop: Moodboard, ami az új branded meghatározó vizuális elemeit gyűjti össze. A workshopot a projekt vezető designere facilitálja, az itt készült tábla inspirációként szolgál majd a tervezésben. Egy workshop általában 1.5 óra hosszú, és a legfontosabb döntéshozók jelenlétére számítunk. Átadás: A workshop során készült jegyzetek és egyéb anyagok digitális .PDF / .FIG file.
Brandnév
A branded vagy szolgáltatásod új neve.
Hogy csináljuk?
Deskwork / előkészületek: Brand Sprint eredményeiből üzleti igényeitek alapján javaslatokat készítünk.
Brandnév Workshop: Az branded vagy terméked új nevének meghatározása közös workshop munkán keresztül, a zwoelf útmutatásával. A workshopról opcionálisan felvételt készítünk. Az eredményeket prezetnáljuk. Egy workshop általában 2 óra hosszú, és a legfontosabb döntéshozók jelenlétére számítunk.
Átadás: A workshop során készült jegyzetek és egyéb anyagok digitális .PDF / .FIG file formátumban.
Szlogen és tagline
A branded új szlogenje, tagline-ja.
Hogy csináljuk?
Deskwork / előkészületek: Brand Sprint eredményeiből üzleti igényeitek alapján javaslatokat készítünk.
Szlogen Workshop: Az branded vagy terméked új szlogenjének meghatározása 3x2 órás közös workshop munkán keresztül, a zwoelf útmutatásával. A workshopról opcionálisan felvételt készítünk. Az eredményeket prezentáljuk. Egy workshop általában 2 óra hosszú, és a legfontosabb döntéshozók jelenlétére számítunk.
Átadás: Szlogen és headline bank. A workshop során készült jegyzetek és egyéb anyagok digitális .PDF / .FIG file formátumban.
Last updated