Gyakran ismételt kérdések
Miben különböztök a többi ügynökségtől?
Mi akkor vagyunk ideális választás számodra, ha a branded építenéd. Hiszünk abban, hogy ahhoz, hogy sikeres brandet építs, biztos alapokra és magas minőségre van szükség a kommunikációdban.
A zwoelf nem egy ügynökség, a zwoelf egy nagy szaktudású, brandspecialistákból álló stúdió. Projektjeinket a brand fejlesztése, újrapozícionálása, vagy az új brand bevezetése köré építjük. Mielőtt bármit is írnánk, rajzolnánk, terveznénk vagy ajánlanánk, ügyfeleink bevonásával, a mi vezetésünkkel fektetjük le az alapokat.
Magyarországon mi honosítottuk meg a Brand Sprintet, és több mint 100 kezdő vagy megújuló branddel való munkánk során tökéletesítettük a módszert.
Serfőző Péter tervezi majd az arculatom?
Röviden, nem. Peti minden zwoelfben készülő projektben részt vesz, és minden megbízónkkal beszél. A csapat munkáját napi szinten igazgatja és követi, de aktívan tervezni csak nagyon ritkán tud rengeteg elfoglaltsága miatt.
A zwoelf csapata brand és design specialistákból áll, stratégákból és tervezőkből, velük fogtok együttműködni. A csapatunkat itt ismerheted meg jobban.
Mi közötök van a Brandguide-hoz?
A brandguide a zwoelf-ben indult, mint a meglévő, vagy jövendőbeli ügyfeleinket edukáló platform. Ezt hamar kinőttük. Mára már több mint 10 esemény, 5000 könyv eladás, 150 minden napi aktív előfizetővel egyértelműen a magyar design szcéna meghatározó szereplőjévé vált.
A brandguide alapítója Serfőző Péter, aki zwoelf ügyvezetője is.
Induló cég vagyunk. Tudunk együtt dolgozni?
A zwoelfnél nem ismerünk túl kicsi céget, vagy túl nagy kihívást. Rengeteg startuppal dolgoztunk már együtt, és általában mindig kiváló brandek és termékek születtek a kollaborációnkból.
Magyarországon mi honosítottuk meg a Brand Sprintet, és több mint 100 kezdő vagy megújuló branddel való munkánk során tökéletesítettük a módszert.
Mennyibe kerül veletek dolgozni?
Minden projektre egyedi ajánlatot adunk, és az ajánlat készítésekor figyelembe vesszük azt is, hogy hol tartotok éppen. Viszonyításképp Rate cardunk itt érhető el.
Sokat segít, ha megkeresésetekben részletesen bemutatjátok magatokat, és és azt a feladatot, amiben úgy érzitek segítségre lenne szükségetek.
Milyen hosszú egy projekt veletek?
Feladatfüggő, de eddigi tapasztalataink szerint egy átlagos projekt, amiben Brandstratégia-t, Brand Designt és Digitális tervezést szállítunk valahol 6-18 hét alatt szokott lefutni.
Igény esetén tudunk úgy tervezni, hogy a folyamat közben segítsük a kisebb rész feladatok átadását,, így brandeteket fokozatosan vezethessétek be.
Megkereslek titeket, mi a következő lépés?
Megkapjuk az üzeneted. Általában megkeresésekre 24 órán belül válaszolunk. Utána az első lépés egy gyors egyeztetés Petivel, Dórival, Orsival, vagy Danival.
1 héten belül árajánlatot adunk, amit miután tanulmányoztatok, átbeszélünk, igény szerint online vagy offline módon.. Ideális esetben megkereséstől kezdve 2 héten belül projektet indítunk.
Csak egy logót szeretnék. Azt is lehet?
Igen, de nem velünk. Ma már egy logó önmagában nem hordoz túl nagy értéket, erről a témáról itt olvashatsz részletesebben. A mi logóink komplex megoldások komplex kérdésekre, és szerintünk attól jó a végeredmény, mert megalapozott döntésekre és közösen finomított koncepciókra épülnek.
Hozott brief alapján dolgoztok?
Attól függ, mi van benne, milyen részletes, és milyen minőségű. A velünk való munka eredménye egy olyan összefoglaló brand stratégiai dokumentum amely több órányi / napnyi workshopolás alatt születik és általában ezt a folyamatot vezető stratégánk facilitálja. A vizuális brief is ennek a dokumentumnak a része.
Webfejlesztéssel is foglalkoztok?
Ha mi terveztük a terméket, akkor természetesen le is tudjuk fejleszteni úgy, ahogy megterveztük. De tisztán webfejlesztéssel nem foglalkozunk. Szívesen ajánljuk hasonló megkeresésekre partnereinket, a MoonProject-et és a Frontside-ot!
Ha befejeztük a projektet, azután is gondozzátok?
Igen. Legtöbb megbízónkkal éveken át dolgozunk azon, hogy autentikusan és brand-hűen kommunikáljanak. Természetesen további együttműködésre is nyitottak vagyunk, de nagyon szívesen konzultálunk a Ti belső kreatív csapatotokkal is a projekt átadása után.
Árajánlatot kaptam, de valami nem egyértelmű! Mit jelent az, hogy...?
Az árajánlatainkban a tételek össze vannak kapcsolva, ezzel a dokumentummal, amit épp most olvasol, és itt részletesen megfogalmaztuk, hogy a bizonyos tételek hogyan készülnek, miket foglalnak és miket nem foglalnak magukban.
A szolgáltatásaink részletes leírását itt találjátok: Branstratégiai szolgáltatások Brand design szolgáltatások Digitális tervezési szolgáltatások Digitális termékek
Ha a szerződéses folyamatokkal kapcsolatban pedig itt írtunk: Papírmunka és adminisztráció
Rate cardunkat pedig itt éritek el: Rate card
Természetesen ha elakadtál akkor sincs baj, keress nyugodtan minket kérdéseddel emailben a [email protected] címen.
Hogy néz ki egy általános projekt nálatok?
Körülbelül 8-16 hét hosszú, és egy komplex projektünk 3 részre bontható. A munkát mindig a stratégiai kérdések vizsgálatával kezdjük, majd ezekre az egyértelműen megfogalmazott célokra hangoljuk a vizuális választ. A stratégia megalkotása után arculati koncepciókat tervezünk és végül az arculati rendszer kidolgozása után tervezzük meg a márkád digitális megjelenését.
Mi van, ha nem tetszik amit terveztek?
A folyamatunk biztosítékot ad arra, hogy olyan terveket szállítsunk, amik a brand stratégiádra építkeznek, és támogatják a kommunikációs céljaidat. A közös projektünk alatt arra számíthatsz, hogy heti rendszerességgel (heti rendszeres meeting) fogunk találkozni, és ezeken az alkalmakon lesz lehetőségeted élőben visszajelzést adni a munkánkra. Általában 2db iterációs körrel szoktunk élni a tervezés során, de igény esetén tudunk több módosítást végezni a terveken ha szükségesnek ítéljük meg az együttműködésünk ideje alatt.
Hány módosítási körrel dolgoztok?
Általában kétszer módosítjuk a prezentált vizuális terveket. A további koncepciók és finomítási körök kiegészítő ajánlattal igényelhetőek.
Mit jelent, ha azt mondjátok brandstratégia?
Erről órákat tudnánk beszélni. Részletesen a Stratégiai megközelítésünkről itt olvashattok. Illetve Serfőző Péter írt egy könyvet is a brandstartégiáról, amit itt vásárolhattok meg.
Last updated